Erwin liet ons weten dolblij te zijn met zijn prijs — en dat zie je ook aan zijn gezicht. Met de duim omhoog én een stralende glimlach poseert hij trots naast zijn nieuwe thuisaccu. En eerlijk is eerlijk: dat is best een gaaf ding om thuis te hebben staan.

Gefeliciteerd Erwin, geniet ervan! 🎉

Over de auteur

Ad Min

admin

Leave a Comment